Wat wil je nu eigenlijk?? Een beetje concreet graag!
...Waarom wil je reedcontacten? ....
Even het volgende: Ik ben sinds kort heel fanatiek bezig met het bouwen van een nieuwe digitale spoorbaan (zie topic: Susteren HO Baanplan)Nu komen we langzamerhand op het punt computerbesturing.Na veel lezen op dit forum ben ik nog steeds niet uit welke aansturing ik wil gaan gebruiken.Een aantal voorwaarden waaraan moet worden voldaan zijn de volgende:- Systeem moet binnen nu en 2 maanden in bedrijf zijn (dit ivm een tentoonstelling later dit jaar waar deze baan zal staan)- Bezetmelding mbv reedcontactenMomenteel ligt mijn voorkeur bij Rocomotion, maar..... het kostenplaatje is minder intressantNu het belangrijkste: Is rocomotion goed verkrijgbaar?En natuurlijk: Is Het XpressnetLi systeem van Wim en Karst binnen nu en een 2-tal maanden weer verkrijgbaar? (nu niet weer verwijzen naar hun topic, daar komen we niet verder door het gebreuzel van medeforumleden)Misschien ligt er ergens in het land nog wel bij iemand een setje te verstoffen of is er een setje over van 1 van de systemen.
@Jimmy; Heb je mijn PB nog gekregen en kun je er wat mee?Ik hoor het graag.Grtz, Ronald.
Van het Dcc Command Station heb ik op dit forum nog niks gehoord, niet intressant?